fredag 8 februari 2013

Herrklubben Trivselpolarna On Tour 2012-08-04

 


Sådär ja - Då var vi på plats
Lilla Tora var med oss under dagen

Och det var bra ordnat för barnen - Hoppborg

Ponnyridning

Sockervadd - Hon ser bra lycklig ut

Fiskedamm

Men efter alla dessa aktiviteter måste man ju stopp något i magen

Vedeldade paltgrytor


Det gick en hel del palt kan jag tänka mig



Och 3 glada damer i serveringen

Go' palten


Attityd
Men vad händer här.....

Se filmen här


Herrklubben Trivselpolarna tar en paus

Innan det var dags för lite middag

Grillmästarna hade fullt upp med hamburgarna

Men på gott humör

Jag blev tvungen att köpa en extra hamburgare - för jag hann äta upp den första innan jag fotade den - Tur dom var så goda

The Pitifuls

Little Ingvars
 Fullt ös




Kristina Öhmans Bluesband

Hellbilly Jokers

Great Rush



Och avslutningsvis en god dubbelkorv med bröd

En eloge till alla som jobbat så hårt och ordnat en fantastiskt trevlig musikfest.
Det var premiär för mig men jag återkommer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar